Pages

Friday, May 15, 2009

Lily asks Why



Me: Lily you need to listen to me.

Lily: Why?

Me: Because I said so

Lily: Why?

Me: Because I'm the mommy.

Lily: Why?

Me: Because God gave you to me.

Lily: Why?

Me: Well, we asked for a baby, and God gave us you.

Lily: Why?

Me: Because God likes to bless His people.

Lily: Why?

Me: Because it makes Him happy.

Lily: Why?

Me: Because He loves us.

Lily: Why?

Me: Because He does, that's who God is.

Lily: Why?

Me: I don't know WHY. He just does.

Lily: Why?

Me: Because God says so.

Lily: Why?

Me: Because He does. Lily please stop asking why.

Lily: Why?

Me: Because I need you to.

Lily: Why?

Me: Because I said so.

Lily: Why?

Me: Because I'm the mommy.

Lily: Why?

Me: Because God ga....No that's enough. Just because!

Lily: Why????

No comments: